wtorek, 3 kwietnia 2018

Zmiany na blogu + co u mrówek :)

Siema!
Na blogu zostały wprowadzone duże zmiany. Dodałem grafikę wykonaną przeze mnie w paincie może talentu nie mam, ale mi się nawet podoba (napiszcie w komentarzach waszą ocenę). Na bloga wprowadzone zostały także nowe zakładki takie jak: Terminy - wyjaśniam tam wszystkie mrówkowe pojęcia, Zdjęcia - będę tam dodawał zdjęcia mrówek, a także innych ciekawych stworzeń i przedmiotów, Dziennik na Antmanii - link do mrówczego dziennika na mrówczym forum :D, Kontakt - mój e-mail i link do fanpage. Chyba na tyle ze zmian. Przejdźmy do mrówek.

Lasius Niger

Dużo się u nich nie zmieniło. Wczoraj dostały nowego mącznika i miód do jednej miseczki karmidełka rozcieńczony, a do drugiej nie. Zrobiłem to po to, aby zobaczyć który mrówki bardziej polubią. Dodam też, że wyjąłem poidełko, ponieważ chcę żeby moi podopieczni przeprowadzili się do nowej probówki.

Stan kolonii pozostaje bez zmian.

2 komentarze: