wtorek, 10 kwietnia 2018

Larwy/Poczwarki + Smutna historia :(

Siemka!
Dzisiaj tylko opis kolonii, bo mnie mam o niczym innym pisać, co prawda byłem dzisiaj w lesie i widziałem kilka robotnic (najprawdopodobniej jakaś formica i lasius brunneus), ale nie zrobiłem zdjęć więc nie będę o nich pisał. Przejdźmy więc do opisu kolonii.

Lasius Niger

No więc tak, zginęły dwie robotnice. Podczas karmienia kolonii mącznikiem nie domknąłem formikarium i została mała szpara przez którą wydostały się 3 robotnice. 1 zdołałem złapać, a 2 pozostałe przez przypadek przygniotłem probówką 😕. Przejdźmy więc do pozytywnej strony tego posta. W niedzielę podczas oglądania mrówek dojrzałem dwie 2 larwy/poczwarki (myślę, że to poczwarki, ale pewności nie mam). Podczas robienia zdjęć z tyłu dojrzałem jeszcze trzecią. Jeśli to poczwarki za niedługo powinny pojawić się młode robotnice.


Stan Koloni
Królowa: 1
Robotnice: 10
Jajka: niestety nie widzę
Larwy/Poczwarki: 3



PS. Za niedługo pojawią się zdjęcia owych larw/poczwarek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz